Prosjekter

Performance Marketing 1

Performance marketing for Eika

Eika har over 50 lokalbanker i Norge, fordelt over hele landet. For å styrke deres tilstedeværelse i digitale kanaler, jobber vi i Bas Kommunikasjon daglig med medieformidling, gjennomføring og optimalisering av kampanjer på blant annet Google og Facebook

Se prosjektet : Performance marketing for Eika.
Demensaksjonen 2019 dame 2

Konsept for Demensaksjonen

Demensaksjonen er en innsamlingskampanje, og for å få folk til å gi penger måtte vi skille oss ut, vekke følelser, ha en tydelig CTA og enkle betalingsløsninger

Se prosjektet : Konsept for Demensaksjonen.
Header image 27e1714

Hvilepuls med Eika Smålån

Eika har i dag om lag 50 lokalbanker i Norge, fordelt over hele landet. Oppdraget var å skape et konsept som skiller seg ut i mengden og med Eika som tydelig avsender.

Se prosjektet : Hvilepuls med Eika Smålån.
Skjermbilde 2021 03 16 kl 16 20 46

Kundedataplattform for Gyldendal

Gyldendal er Norges ledende konsern i bokbransjen. De ønsket å bedre benytte seg av kundedata - selve kjernen i all kundeopplevelse – ved å etablere en kundedataplattform.

Se prosjektet : Kundedataplattform for Gyldendal.
Avis kjeller smarttelefonen

Komplett kommunikasjonsbyrå for Pensjonistforbundet

Pensjonistforbundet er Norges fremste organisasjon for eldre. De ønsket et byrå til å bidra med idéutvikling, budskapsvinkling, tekstbearbeiding, innholdsproduksjon, design, målgruppeutvelgelse, databehandling og annonsering i fysiske og digitale kanaler, og valget falt på Bas.

Se prosjektet : Komplett kommunikasjonsbyrå for Pensjonistforbundet.
Wattever app 2800

Wattever – en annerledes strømleverandør

Istad Kraft AS har store markedsandeler i hjemmemarkedet Molde og omegn. Nå ønsket de å utforske mulighetene for å ekspandere i andre deler av landet, og samtidig gå inn i et nytt marked med fokus på bærekraftig og fornybar energi.

Se prosjektet : Wattever – en annerledes strømleverandør.
Ullern helse

Digitalisering av helsevesenet

Helsestasjonene i Norge bruker e-postsystemet IDA til å kommunisere med foreldre etter fødsel. Ved å digitalisere informasjon som tidligere gikk gjennom papir og brosjyrer, har dette spart helsestasjonene mye i papirutgifter, og gitt en unik og enkel måte å umiddelbart knytte tettere bånd med foreldrene.

Se prosjektet : Digitalisering av helsevesenet.