Farmasiet skal bli mer personlige med Bas 💌
Bas hjelper nå Farmasiet, Norges største nettapotek, med å få flere lojale og kommuniserbare kunder, og skape en personlig og enkel handleopplevelse.
Bas hjelper nå Farmasiet, Norges største nettapotek, med å få flere lojale og kommuniserbare kunder, og skape en personlig og enkel handleopplevelse.
Stadig flere bedrifter har julekalendere der de lodder ut premier for å skape engasjement, spre julestemning og få nye følgere. Og tallene viser at det funker, enten du er ute etter å belønne kundene dine eller bygge merkevare.
Høsten 2021 kom den landsdekkende tannlegekjeden Oris Dental til Bas med et ønske: mer informative og visuelle sider om behandlingene de tilbyr, som skulle sørge for at pasienter visste hva de kunne forvente. Da måtte det lages videoer!
Eika har over 50 lokalbanker i Norge, fordelt over hele landet. For å styrke deres tilstedeværelse i digitale kanaler, jobber vi i Bas Kommunikasjon daglig med medieformidling, gjennomføring og optimalisering av kampanjer på blant annet Google og Facebook
Demensaksjonen er en innsamlingskampanje, og for å få folk til å gi penger måtte vi skille oss ut, vekke følelser, ha en tydelig CTA og enkle betalingsløsninger
Eika har i dag om lag 50 lokalbanker i Norge, fordelt over hele landet. Oppdraget var å skape et konsept som skiller seg ut i mengden og med Eika som tydelig avsender.
Gyldendal er Norges ledende konsern i bokbransjen. De ønsket å bedre benytte seg av kundedata - selve kjernen i all kundeopplevelse – ved å etablere en kundedataplattform.
Schibsted Bedrift samler Norges viktigste nyhetskilder på ett sted og lar bedrifter gi sine ansatte full oversikt over nyhetsbildet. For å aktivere nye og sovende brukere blant DNB-ansatte ville vi lage et konsept som virkelig traff.
Pensjonistforbundet er Norges fremste organisasjon for eldre. De ønsket et byrå til å bidra med idéutvikling, budskapsvinkling, tekstbearbeiding, innholdsproduksjon, design, målgruppeutvelgelse, databehandling og annonsering i fysiske og digitale kanaler, og valget falt på Bas.
Istad Kraft AS har store markedsandeler i hjemmemarkedet Molde og omegn. Nå ønsket de å utforske mulighetene for å ekspandere i andre deler av landet, og samtidig gå inn i et nytt marked med fokus på bærekraftig og fornybar energi.
Helsestasjonene i Norge bruker e-postsystemet IDA til å kommunisere med foreldre etter fødsel. Ved å digitalisere informasjon som tidligere gikk gjennom papir og brosjyrer, har dette spart helsestasjonene mye i papirutgifter, og gitt en unik og enkel måte å umiddelbart knytte tettere bånd med foreldrene.
ARK er Norges største bokhandelkjede. De ønsket å skape en kundeopplevelse som Norge ikke har sett maken til for sine 1,3 millioner ARK-venner. |
Varner er et av Nord-Europas største motekonserner. I likhet med resten av retailbransjen har de hatt store utfordringer når det gjelder digitalisering og netthandel.
«Gled en som gruer seg til jul» har satt nye rekorder for Kirkens Bymisjon hvert år siden 2011, og har vunnet gull Max Marketing Mix og ANFO Award.
Postens Skiltbutikk er en nettbutikk hvor du kan få kjøpt postkasseskilt, dørskilt og husnummerskilt. Butikken blir driftet av Bas Kommunikasjon.