06. feb. kl. 15:26
På Youngstorget i Oslo sitter 54 fagnerder som alle brenner for personalisert kommunikasjon og gode kundereiser. I teamet som jobber med oppsett, design, testing og innhold av kundereiser finner du Victoria. Hun leder og holder workshops, er rådgiver og setter opp kommunikasjon i marketing automation-systemer som Agillic og IDA (eller et annet MA-system). Så, la oss bli litt bedre kjent med Victoria!
Av Eline S. Molde
05. jan. kl. 14:13
Vær helt ærlig: kommuniserer du det du mener er viktig, eller det kundene dine faktisk vil høre? Handler markedsføringen din om det du vil selge, eller det kundene ønsker å kjøpe? Hvis du kjenner deg igjen i første del av disse setningene, er du ikke alene! Knekk koden (pun intended) og bli en datadrevet organisasjon.
Av Ida Helen Asmaro
08. des. kl. 10:28
Har du opplevd at kommunikasjonen du sender til kundene dine blir blokkert eller havnet i søppelpost? Det har enda større sjanse for å skje fremover, fordi Google i 2024 vil lansere en beskyttelsesfunksjon for Gmail. Her får du en forklaring på hva dette vil bety.
Av Ida Marlene Andreassen
21. nov. kl. 10:00
Vi har lang erfaring med å jobbe strategisk og operasjonelt for kundene våre, og elsker når vi får bryne oss på små og store utfordringer knyttet til markedsføringsfaget. Hos oss jobber det mange dedikerte fagfolk som kan bidra med stort og smått innenfor personalisert kommunikasjon, i ulike 1:1 kanaler som e-post, SMS, eller nettsider.
Av Dan Lorntzsen
01. nov. kl. 10:23
Hvis du jobber med e-post har du garantert opplevd at e-postene dine ser ulike ut på tvers av forskjellige e-postklienter. Vår frontend-utvikler Dan gir deg sine beste tips her!
Av Lena Angvik
23. okt. kl. 13:05
Vi i Bas er stolte over å dele at vi har inngått et samarbeid med Stell, en digital plattform som tilbyr spennende muligheter for å samle kundedata og gjøre kundeopplevelsen mer sømløs.
Av Jørgen Sando
10. okt. kl. 12:43
Stadig flere retailere har fått øynene opp for det enorme potensialet som ligger i lojalitet og personalisering, og identifiserer det som en viktig nøkkel til fremtidig suksess. Hva er det de ser som andre ikke har fått med seg, og hvorfor er det ikke flere som legger mer av utviklings- og markedsbudsjettet sitt på dette? Her kommer 10 gode grunner til å inkludere lojalitet og personalisering i fremtidig strategi og investering.
Av Lena Angvik
05. okt. kl. 10:28
Her har vi samlet noen av innsiktene fra Dialogkonferansen 2023 – Nordens største konferanse innen CRM, CX og digital markedsføring👇🤓
04. juli kl. 13:14
Unike teknikker gir unike data – men hvordan går Bas Kommunikasjon fra innsikt til strategier som treffer et moderne marked?
02. juni kl. 13:17