Av Håvard Kvinnesland
07. sep. kl. 11:49
På mandag står Amanda Robertsen og Morten Tønnessen fra Rikstoto på scenen under Dialogkonferansen og presenterer en av de mest imponerende casene om personalisering av kundereisen jeg har sett. Dersom du skal til Strømstad i år, kan du glede deg til å oppleve denne casen – det er virkelig noe du ikke vil gå glipp av! Vi i Bas er utrolig stolte av å ha vært en del av denne reisen, og vi gleder oss til fortsettelsen.
Av Håvard Kvinnesland
17. juni kl. 13:33
I november overrasket Apples Tim Cook hele verden da han sa at iOS vil støtte RCS i løpet av 2024. Alle som er opptatt av god kundekommunikasjon kan nå glede seg – for i høst skjer det!
Av Lena Angvik
18. juni kl. 14:22
Merete Smith Lund er en av de mest rutinerte folka i Bas; hun har vært prosjektleder her i hele 17 år og hengt med på utviklingen fra tradisjonell til digital og nå også AI-drevet markedsføring. Her deler hun sine beste innsikter som prosjektleder for en kreativ gjeng.
Av Anna Bonnegolt
18. juni kl. 14:23
2024 er året hvor vi virkelig satte bærekraft i fokus og tok store skritt mot en grønnere fremtid. Les om vår innsats for et renere miljø, en bit søppel av gangen.
18. april kl. 08:49
I CRM-avdelingen til Bas er det syv fagnerder som alle brenner for personalisert kommunikasjon og gode kundereiser. Blant disse finner du Hilde som med kun 2 års fartstid i Bas har hjulpet flere bedrifter med å bli enda mer personlige. Per dags dato er hun utleid til Amedia og har hjulpet dem til å oppnå vesentlig mer på kortere tid, ved å utfordre måten de gjør ting på i dag.
06. feb. kl. 15:26
På Youngstorget i Oslo sitter 54 fagnerder som alle brenner for personalisert kommunikasjon og gode kundereiser. I teamet som jobber med oppsett, design, testing og innhold av kundereiser finner du Victoria. Hun leder og holder workshops, er rådgiver og setter opp kommunikasjon i marketing automation-systemer som Agillic og IDA (eller et annet MA-system). Så, la oss bli litt bedre kjent med Victoria!
Av Eline S. Molde
05. jan. kl. 14:13
Vær helt ærlig: kommuniserer du det du mener er viktig, eller det kundene dine faktisk vil høre? Handler markedsføringen din om det du vil selge, eller det kundene ønsker å kjøpe? Hvis du kjenner deg igjen i første del av disse setningene, er du ikke alene! Knekk koden (pun intended) og bli en datadrevet organisasjon.
Av Ida Helen Asmaro
08. des. kl. 10:28
Har du opplevd at kommunikasjonen du sender til kundene dine blir blokkert eller havnet i søppelpost? Det har enda større sjanse for å skje fremover, fordi Google i 2024 vil lansere en beskyttelsesfunksjon for Gmail. Her får du en forklaring på hva dette vil bety.
Av Ida Marlene Andreassen
21. nov. kl. 10:00
Vi har lang erfaring med å jobbe strategisk og operasjonelt for kundene våre, og elsker når vi får bryne oss på små og store utfordringer knyttet til markedsføringsfaget. Hos oss jobber det mange dedikerte fagfolk som kan bidra med stort og smått innenfor personalisert kommunikasjon, i ulike 1:1 kanaler som e-post, SMS, eller nettsider.
Av Dan Lorntzsen
01. nov. kl. 10:23
Hvis du jobber med e-post har du garantert opplevd at e-postene dine ser ulike ut på tvers av forskjellige e-postklienter. Vår frontend-utvikler Dan gir deg sine beste tips her!