Trenger du ekstra hoder og hender til markedsavdelingen din?

Av Ida Marlene Andreassen

21. nov. kl. 10:00

Her er noen av de flinke folka som kan jobbe for deg. Victoria, Joachim, Hilde, Lena, Ida og Trine.

Vi har lang erfaring med å jobbe strategisk og operasjonelt for kundene våre, og elsker når vi får bryne oss på små og store utfordringer knyttet til markedsføringsfaget. Hos oss jobber det mange dedikerte fagfolk som kan bidra med stort og smått innenfor personalisert kommunikasjon, i ulike 1:1 kanaler som e-post, SMS, eller nettsider.

Når man leier inn ressurser fra oss, får man automatisk tilgang på alle fagmiljø hos Bas. Den eller de dedikerte ressursene som er innleid, vil koble på den spisskompetansen som trengs for at dere får gjennomført prosjekter, eller nå målene som er satt. Vi jobber ofte utleid hos kundene våre i perioder, eller til en fast stillingsprosent over tid. På denne måten kommer vi tett på, og kan jobbe sammen med kunden om strategiske, taktiske og operasjonelle tiltak for å nå spesifikke mål for bedriften.

Vil du lese mer om hvordan du kan leie inn ressurser til avdelingen din, finner du det her.

Vinn-vinn situasjon for deg og oss

Hilde har jobbet som Marketing Automation Speisialist og prosjektleder for flere av våre største kunder som blant annet Varner, og nå hos Amedia. Hun mener at det beste med å være utleid er at man blir godt kjent med kunden og deres utfordringer - like godt som deres potensiale. Selv om bransjer er like kan utfordringene være ulike, og når man får muligheten til å sitte tett på vil man enklere kunne bistå til forbedringer. I tillegg er det selvsagt veldig hyggelig å bli kjent med nye mennesker, og ha en variert arbeidshverdag.

Ida Marlene har jobbet innleid som rådgiver og CRM-spesialist for blant annet Gjensidige, Eika og Get (nå Telia) og trives best når hun kan være der det skjer hos kundene. Den største fordelen med å være fast hos en kunde er at hun blir godt kjent med utfordringene og raskere kan komme med gode forslag til løsninger. Og hun synes det å være utleid gir en unik sjanse til å utvikle seg på tvers av bransjer og bli enda bedre kjent med kundene våre.

Victoria trives også med å være tett på hos kundene, og det siste året har hun vært hos RiksTV, Varner og Morrow Bank. Og hun synes noe av det beste med å være utleid er å hele tiden bli utfordret på hvordan hun tenker og jobber i møte med nye kunder. I tillegg synes hun det er veldig motiverende å se at jobben man er innleid for å gjøre, gir resultater og bidrar til positive endringer hos kundene våre. For ikke å snakke om alle de flotte menneskene hun er så heldig å få jobbe med, og bli kjent med.

Amedia har ikke angret et sekund på Bas-konsulenter

Det er ikke bare vi som jobber hos Bas som trives med denne formen for samarbeid, kundene våre er også fornøyde.

Ulrik Aass, produkteier abonnement, Amedia sier dette; «Amedia hadde behov for innleie for å styrke evnen til å modernisere flere sentrale kundereiser. Med ressurser fra Bas opplevde vi raskt at vi fikk gjort vesentlig mer på kortere tid, men også at nivået i hele miljøet steg fordi vi ble utfordret på hvordan vi gjør ting. Vi kan trygt anbefale andre bedrifter å gjøre det samme - vi har ikke angret et sekund på å bruke Bas-konsulent(er).»

Har du lyst til å styrke markedsavdelingen din sammen med oss kan du lese mer her, eller ta direkte kontakt Ida Marlene Andreassen på Ida.andreassen@bas.no eller 902 25 146. Vi finner en samarbeidsmodell som passer perfekt for akkurat deg og din bedrift!

Synes du dette var spennende å lese om? Få oppdatering om nye blogginnlegg og arrangementer fra Bas.


Andre artikler