15. april kl. 13:00
Tid
15. april 2024 13:00 - 16:00
Sted
Youngstorget 3 (inngang Pløens gate)
Vi gjentar suksessen med gratis workshop om hvordan du kan skape verdi med personlig kommunikasjon. Workshopen holdes av Jørgen Sando, leder av Bas Retail & Loyalty, og Rasmus Houlind, Chief Experience Officer i Agillic. Rasmus har skrevet en bok om personalisert kommunikasjon, “Hello $FirstName», og Jørgen har over ti års erfaring med personalisering og lojalitet for store merkevarer – så de er virkelig eksperter på emnet!
Workshopen har begrensede plasser, så vær rask med å melde deg på.
Fokuset i workshopen:
👉 Hvordan skape verdi med personalisert kommunikasjon
👉 Vi går gjennom et unikt rammeverk som avdekker hvordan man garantert får positiv ROI med et personaliseringsprosjekt og sikrer at man får den ønskede verdien av investeringen
👉 Rammeverket hjelper deg og din bedrift med å unngå å gjøre de klassiske feilene
👉 Du vil sitte igjen med konkrete idéer til implementering i kampanjer, marketing automation og på nettsiden
👉 Oversikt over relevante KPI-er, forventet verdi og praktiske måter å måle verdi på
Workshopen vil bli holdt på norsk og dansk.
Sted: Youngstorget 3, inngang Pløens gate
Program:
13:00-13.30: Innsjekk, mingling og
13:30-14:30: Rammeverk for personalisering og første praktiske oppgave
14:30-15:15: Pause
15:15-16: To praktiske oppgaver om personalisering
Foredragsholdere:
Rasmus Houlind, Chief Experience Office, Agillic
Jørgen Sando, leder av Bas Retail & Loyalty
Workshopen arrangeres i samarbeid med Agillic, omnichannel marketing automation-leverandør. Ved påmelding aksepterer du at Agillic og Bas Kommunikasjon kan kontakte deg. Samtykket kan alltid trekkes tilbake.
Tid
15. april 2024 13:00 - 16:00
Sted
Youngstorget 3 (inngang Pløens gate)