Masterclass i CRM og lojalitet (fullt)

09. mars kl. 09:00

306942567 471301755036433 380709418722026562 n

Tid

09. mars 2023 09:00 - 16:00

Sted

Youngstorget 3 (inngang fra Pløensgate)

Masterclass'en er fulltegnet. Send en e-post til hei@bas.no for å skrive deg på venteliste.

CRM, kundeopplevelse og kundelojalitet

En god kundeopplevelse er et av de viktigste konkurransefortrinnene i markedet i dag. Det krever en profesjonell, relevant og konsekvent kundeservice på tvers av alle kanaler.

Mange bedrifter investerer i dag i å jobbe mer datadrevet og kundedrevet, og ønsker å bli bedre til å differensiere sin kommunikasjon basert på kundenes atferd og ulikheter. For å lykkes med dette, kreves både rett strategi, teknologi og data.

Denne Masterclassen gir et rammeverk for å lage en tydelig strategi for hvordan du kan jobbe med CRM og hvordan du får alt til å henge sammen og skape konsensus i bedriften. Rammeverket gir et utmerket utgangspunkt for deg som ønsker å implementere eller forbedre arbeidet med Marketing Automation, personalisering og omnikanal markedsføring.

Masterclassen tar for seg:

  • Trender, buzzwords og nye lojalitetsdrivere
  • Hvordan lage en strategi for ditt CRM- og lojalitetsarbeid
  • Hvordan du setter klare mål og nøkkeltall for å måle suksess
  • Hvordan jobbe med de fire pilarene for å maksimere lojalitet og lønnsomhet
  • Verdisegmentering og hvordan identifisere dine beste kunder
  • Kundens livssyklus og kundereiser - skap en tydelig metodikk og modell
  • Omnikanal markedsføring og data; økosystem og hvordan koble alle kanaler for en sømløs kundeopplevelse


Se hele programmet for dagen lenger ned på siden 👇

Om Camilla Cramner:

Camilla har et bredt perspektiv på kunderelasjoner gjennom lang erfaring fra ledende stillinger innen kundelojalitet, markedføring, merkevare, kundeopplevelse og CRM/CVM hos store multinasjonale selskaper. Hun har for eksempel drevet en internasjonal satsing i Telia Company rundt Customer Value Management.

I dag driver hun LoyaltyFactory, som tilbyr opplæring, workshoper, strategier og løsninger innen CRM/CVM, CX og Customer Loyalty. Camilla er en engasjert foredragsholder og også nettverksleder for Markedsforbundets nettverk innen CRM, CX, Kundelojalitet.

5/5 stjerner på hennes forrige Masterclass om CLV
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Før jul holdt Camilla en heldags Masterclass om CLV på Youngstorget, med fantastiske tilbakemeldinger:

"Helt super dag. Så fint med enkel og forståelig teori, gode spørsmål og oppgaver, kunnskapsrik og erfaren fasilitator og veldig mange gode refleksjoner og tanker fra deltakerne"

"Utrolig relevant, nyttig og to the point. Akkurat det jeg håpet på!"

"Nyttig, inspirerende og konkret:) Supert at vi fikk helt konkrete tips med hvordan vi kan sette i gang!"

"Veldig bra. Nyttig input og veldig praktisk lagt frem av Camilla"

"Fikk med meg masse konkret som vi kan med oss tilbake og begynne med, i tillegg til overordnet strategisk input for langsiktig arbeid og arbeid ut mot resten av organisasjonen"

"Veldig bra, jeg håper å bli med på neste masterclass som Camilla skal holde hos dere!"

306942567 471301755036433 380709418722026562 n

Program for dagen:

09:00 - 09:30 | Velkommen og introduksjon

09:30 - 10:30 | Trender, konsepter, buzzwords i CRM, CX og kundelojalitet

  • Definisjoner & begreper
  • En teknologirevolusjon driver frem en kunderevolusjon
  • Helt nye lojalitetsdrivere
  • Bedrift med verdens mest lojale kunder

10:30 - 10:45 | Pause

10:45 - 11:15 | Målsetting og KPIer – hele veien til kundens livstidsverdi

  • Sett riktige KPIer på kundeforholdet – hva skal vi måle?
  • Slik får man sammen ulike former for lojalitet
  • KPIer for emosjonell og atferdsmessig lojalitet


11:15 - 12:00 | Strategisk rammeverk for suksess: Lag ditt HVORFOR, HVA, HVORDAN

De fire pilarene (HVA) som vi senere fordyper oss i:

  • Verdisegmentering
  • Kundens livssyklus og kundereiser
  • Omnikanal
  • Analytics


12:00 - 13:00 | Lunsj

13:00 - 13:45 | Verdisegmentering

  • Hvordan identifisere dine "Royals"
  • 20 % av kundene står for 80 % av inntektene
  • Eksempler på strategier for differensiering

13:50 - 14:30 | Kundens livssyklus og kundereiser

  • Grunnlaget for din proaktive behandling
  • Lag din egen modell


14:30 - 14:45 | Pause

14:45 - 15:30 | Omnichannel marketing automation & Analytics

  • Fra singel, til multi- og omnikanal
  • Kombiner utgående og inngående kanaler
  • CVM og Nest best action-best in class eksempel
  • Prediktiv analyse for økt respons


15:30 - 16:00 | Oppsummering og refleksjon 


20 % rabatt dersom flere fra bedriften din deltar

Vil du ta med deg en eller flere kollegaer på denne Masterclassen? Da tilbyr vi 20 % rabatt på billettprisen! 












Meld deg på

Fornavn