25. okt. kl. 08:30
Tid
25. okt. 2023 08:30 - 10:30
Sted
Youngstorget 3 (inngang Pløens gate)
Frokostseminaret er fullt.
Finn ut hvordan Miinto, en av de største moteplattformene i Europa, skaper personaliserte kundeopplevelser på tvers av hele kundereisen i mer enn 10 markeder. Dette frokostseminaret passer for deg som vil lære mer om marketing automation og personalisering av kundereisen.
Miinto deler sine erfaringer om hvordan oppnå en god balanse mellom manuell og triggerbasert kommunikasjon, gir konkrete eksempler, og forteller om resultater og hva de har lært på reisen. Blant annet har Miinto økt omsetningen fra automatiske e-poster med mer enn 200 % og oppnådd effektive synergier mellom automatiserte og manuelle flows i kundekommunikasjonen.
Du vil få innblikk i hvordan Miinto sikrer at kundene ikke blir overveldet av irrelevante e-poster, og hvilke muligheter som finnes for å finjustere og personalisere kundeopplevelsen i motebransjen, hvor lojalitet er vanskelig å oppnå. Miinto vil også gi innblikk i hva som har gitt best resultater på bunnlinjen.
Sted: Youngstorget 3, inngang Pløens gate
Program:
08:30-09:00: Frokost og mingling ☕️
09:00-09:15: Hvorfor jobbe med personalisering og lojalitet?
09:15-09:45: Miinto: synergier mellom automatiserte og manuelle kampanjer
09:45-10:00: Innsidetips fra Bas' marketing automation-spesialister
10:00-10:10: Q&A
10:10 – 10:30: Mingling og takk for i dag
Foredragsholdere:
Jesper Lindeberg, Head of CRM, Miinto
Jørgen Sando, Head of Retail & Loyalty, Bas Kommunikasjon
Hilde Haustreis, MA-Spesialist, Bas Kommunikasjon
Victoria Olsson MA-Spesialist, Bas Kommunikasjon
Frokostseminaret arrangeres i samarbeid med Agillic, omnichannel marketing automation-leverandør.