Frokostseminar: Hvordan bruke prediktiv analyse til å øke salg og skape lojalitet?

30. mars kl. 08:30

286672259 4958559524272138 9147047865191629403 n

Tid

30. mars 2023 08:30 - 10:30

Sted

Youngstorget 3 (inngang fra Pløensgate)

Vet du hvilke kunder som handler impulsivt, hvilke som er opptatt av et godt kjøp og hvilke som er mest opptatt av bærekraftig produksjon? Bygger du kommunikasjon og markedsføringskampanjer på eksisterende kundehistorikk og magefølelse?

Hva hvis vi sier at vi har tilgang til data på hele Norges befolkning og kan hjelpe deg med å finne ut mye mer om dine kunder enn du tror du vet? Da kan du nå kunder i kjøpsmodus, slik at de handler hos deg og ikke hos konkurrenten din!

Velkommen til frokostseminar for alle som ønsker å lære om nye muligheter innen kundesentrisk kommunikasjonsstrategi for å øke salg, skape lojalitet og finne de mest relevante leadsene!

Personalisering er avgjørende for å skille seg ut i dagens marked. Mange virksomheter har ikke kommet lenger enn «Hei, Navn!» i e-poster, og segmenterer kunder basert på historisk kundedata. Generaliserende personas er på vei ut, fordi vi mennesker har forskjellige verdier og triggere som avgjør hvilke produkter og tjenester vi velger og når. Det finnes analysemetoder for å skape et kundebilde basert på tilgjengelig CRM-data, men vi vet at dette forteller lite eller ingenting om kundens verdier.

Derfor har vi utviklet analysemodeller basert på data fra hele Norges befolkning. Vi vet hva som er de indre driverne for dine kunde når de handler, velger merkevarer og responderer på annonsering.

På frokostseminaret viser Eystein Widar Bråthen, analysesjef i Bas, og Marina Grande, forretningsutvikler i Bas, hvordan du kan bruke denne innsikten til å skreddersy kommunikasjon og kampanjer på 1:1-nivå og øke salget ved å bruke dataene på en ny, smartere måte. Du vil lære hvordan du kan:

  • Finne de mest lønnsomme leadsene
  • Reaktivere sovende kunder
  • Tilby relevante produkter til riktig tid
  • Tilpasse tone of voice og budskapet til hver eneste kunde på 1:1-nivå
  • Skape mersalg


Bruksområdet er stort – fra annonsering i sosiale medier, e-postmarkedsføring, og content marketing til salgskampanjer, personlige tilbud, bonusordninger og lojalitetsbygging.

Dette er en unik mulighet til å lære hvordan du kan bruke prediktiv analyse og data til å øke salg og forstå kunder bedre på en måte som faktisk gir verdi i alt du gjør. Meld deg på nå for å ta markedsføringsstrategien din til neste nivå!

Program:

08:30 – 09:00: Registrering og frokostservering

09:00 –10:00: Fra reaktiv til prediktiv kommunikasjon

10:00 – 10:30: Avslutning og Q&A

Dersom du har spørsmål, ta gjerne kontakt med Marina Grande: marina.grande@bas.no

286672259 4958559524272138 9147047865191629403 n

Tid

30. mars 2023 08:30 - 10:30

Sted

Youngstorget 3 (inngang fra Pløensgate)

Meld deg på

Fornavn Etternavn E-postadresse Firma Stillingsbeskrivelse Mobil Allergier