Pressemelding Netlife Design og Netlife Dialog

Netlife Dialog blir Bas Kommunikasjon

Ny merkevare og profil.

Selskapet, som før het Bring Dialog, gikk i 2017 sammen med Netlife Research og dannet Netlife-gruppen. Netlife Design og Netlife Dialog ble søsterselskaper.

Nå, tre år senere, skifter Netlife Dialog navn og merkevare. Det nye navnet er Bas Kommunikasjon. Det blir ny visuell identitet og nytt nettsted.

– Design og Dialog blir ofte forvekslet med hverandre, så vi har et behov for å rendyrke hver vår profil og merkevare for å være mer tydelige i markedet, sier Arild Horsberg, daglig leder i Bas Kommunikasjon. - Dette bygger også vår nye visjon på: Vi skal redde verden fra irrelevant kommunikasjon.

At Bas Kommunikasjon nå får egen merkevare, har ingen betydning for søsterskapet og samarbeidet med Netlife Design, men det vil bidra til å skille tydeligere mellom de to selskapene Netlife Dialog og Netlife Design i markedet.

– Vi gjennomførte intervjuer med kundene våre i fjor, og fikk tilbakemelding på at det er vanskelig å skille mellom byråene i bransjen, fordi alle sier de leverer “alt”. Vår spisskompetanse er CRM og personalisert kommunikasjon, noe vi ønsker å tydeliggjøre med Bas Kommunikasjon, sier Arild.

Netlife Design beholder navnet Netlife

Netlife Design, som har en lang historie med navnet siden Netlife Research ble etablert i år 2000, vil rendyrke navnet Netlife fremover.

– Navnet Netlife er sterkt forankret i historien og sjelen til alle oss som jobber her. Vi er glade for å beholde vår sterke identitet og merkevare, samtidig som vi skal fortsette å samarbeide med alle i Bas Kommunikasjon, sier Beth Stensen, daglig leder i Netlife.

Bas Kommunikasjon vil fortsatt være en del av Netlife-gruppen.

For mer informasjon, ta kontakt med:
Arild Horsberg, daglig leder i Bas Kommunikasjon: +47 926 92 023
Beth Stensen, daglig leder i Netlife Design: +47 908 63 932