07. mai kl. 10:00
Tid
07. mai 2020 10:00 - 10:45
Sted
Webinar
Kundereiser er et ord i vinden. Kanskje har du full oversikt og stålkontroll over dine kunders behov og ønsker, eller kanskje kundereiser er noe du lenge har tenkt at dere skal begynne å kartlegge.
Uansett hvor gode planer og dybdeforståelse du hadde for 4 uker siden, har markedet nå endret seg, og du må tenke det hele på nytt.
I dette webinaret forenkler vi hele prosessen og forteller deg hvor du skal begynne for å skaffe deg en rask oversikt over dagens situasjon. Deretter viser vi hvordan kundereisen legger premisser for din neste kampanjebrief, og hvordan den bør se ut.
Webinaret tar for seg:
• Kartlegge kundereiser, vår metodikk
• Hvor starter du for å kartlegge dine kunders behov?
• Hvordan bruker du denne innsikten i dine neste kampanjer?
Om Trine Refsum: Trine er strategisk rådgiver i Bas Kommunikasjon, og har jobbet med 1:1 kommunikasjon lenger enn hun har lyst til å innrømme selv. Med en analytisk tilnærming og fascinerende interesse for tall tryller hun frem innsikt om kunder og kampanjer du kanskje ikke visste du hadde.
Tid
07. mai 2020 10:00 - 10:45
Sted
Webinar