top of page

Frokostseminar

(Fullt!) Velkommen til frokostseminar: Best of Bas!

Youngstorget 3, inngang Pløens gate

19. nov – kl. 08:30

Gratis

Velkommen til frokostseminar hos Bas


Nå har du muligheten til å lære hvordan du lager kundereiser som vekker oppmerksomhet og skaper resultater. Hilde, Victoria, Dan og Martin fra Bas viser deg hvordan du treffer målgruppen din på flere nivåer ved å kombinere e-post, marketing automation og - rosinen i pølsa - DM i postkassa.


Foredragene du får høre på dette frokostseminaret er de samme som ble holdt på Dialogkonferansen. Der fikk de toppscore, så nå vil vi gi deg muligheten til å få samme faglige påfyll fra lokalene våre på Youngstorget. Men vær rask, vi har et begrenset antall plasser.


Du vil lære


Å lage moderne e-poster som skiller seg ut i innboksen

Hvordan du bruker marketing automation til å skape de beste kundeopplevelsene

Hvordan du kan oppnå fantastiske resultater ved å la fysisk reklame få en plass i kundereisen


Vi gleder oss til en morgen med faglig påfyll, kaffe og frokost med deg!


19. nov – kl. 08:30

Ikoner-02.png

Youngstorget 3, inngang Pløens gate


 

08:30-09:00 Dørene åpner og vi spiser frokost

 

09:00-09:25 Bedre resultater med bedre e-poster

 

09:25-09:45 Bli best på marketing automation

 

09:45-10:10 Det handler bare om oppmerksomhet!

 

10:10   Frokostseminaret er ferdig

 


Foredragsholdere

 

Dan Lorntzsen, Frontend-utvikler, Bas Kommunikasjon

Det Dan ikke kan om e-post, er det ingen som kan. Han er en trollmann som gjør enhver e-post mer klikkvennlig, responsiv, stilfull og lett å lese. 

 

Hilde Haustreis, MA-spesialist, Bas Kommunikasjon

Hilde har et brennende engasjement for å hjelpe bedrifter med å bli mer personlig og målrettet i sin kommunikasjon. Hun har lang erfaring med marketing automation fra ulike bransjer som varehandel, media og fagorganisasjoner.

 

Victoria Olsson, MA-spesialist, Bas Kommunikasjon

Victoria kombinerer teknisk teft, smarthet og stor iver når hun lager kundereiser for våre kunder. Hun tenker utenfor boksen, og er en problemløser med stålkontroll innen marketing automation.

 

Martin Dokka, Prosjektleder grafisk produksjon

Martin vet hvordan man skaper respons og resultater i DM-kanalen som få andre. Han kjenner alle muligheter og begrensninger i denne unike kanalen, enten du behøver en sjokkselger til butikk, en tredimensjonal DM for å lansere en ny bilmodell, eller skape 100% åpningsrate.

 



Meld deg på

Det er et begrenset antall plasser, så vær rask med å melde deg på.

bottom of page