Velkommen til frokostseminar hos Bas
Nå har du muligheten til å lære hvordan du lager kundereiser som vekker oppmerksomhet og skaper resultater. Hilde, Victoria, Dan og Martin fra Bas viser deg hvordan du treffer målgruppen din på flere nivåer ved å kombinere e-post, marketing automation og - rosinen i pølsa - DM i postkassa.
Foredragene du får høre på dette frokostseminaret er de samme som ble holdt på Dialogkonferansen. Der fikk de toppscore, så nå vil vi gi deg muligheten til å få samme faglige påfyll fra lokalene våre på Youngstorget. Men vær rask, vi har et begrenset antall plasser.
Du vil lære
✓ Å lage moderne e-poster som skiller seg ut i innboksen
✓ Hvordan du bruker marketing automation til å skape de beste kundeopplevelsene
✓ Hvordan du kan oppnå fantastiske resultater ved å la fysisk reklame få en plass i kundereisen
Vi gleder oss til en morgen med faglig påfyll, kaffe og frokost med deg!
19. nov – kl. 08:30
Youngstorget 3, inngang Pløens gate
08:30-09:00 Dørene åpner og vi spiser frokost
09:00-09:25 Bedre resultater med bedre e-poster
09:25-09:45 Bli best på marketing automation
09:45-10:10 Det handler bare om oppmerksomhet!
10:10 Frokostseminaret er ferdig
Foredragsholdere
Dan Lorntzsen, Frontend-utvikler, Bas Kommunikasjon
Det Dan ikke kan om e-post, er det ingen som kan. Han er en trollmann som gjør enhver e-post mer klikkvennlig, responsiv, stilfull og lett å lese.
Hilde Haustreis, MA-spesialist, Bas Kommunikasjon
Hilde har et brennende engasjement for å hjelpe bedrifter med å bli mer personlig og målrettet i sin kommunikasjon. Hun har lang erfaring med marketing automation fra ulike bransjer som varehandel, media og fagorganisasjoner.
Victoria Olsson, MA-spesialist, Bas Kommunikasjon
Victoria kombinerer teknisk teft, smarthet og stor iver når hun lager kundereiser for våre kunder. Hun tenker utenfor boksen, og er en problemløser med stålkontroll innen marketing automation.
Martin Dokka, Prosjektleder grafisk produksjon
Martin vet hvordan man skaper respons og resultater i DM-kanalen som få andre. Han kjenner alle muligheter og begrensninger i denne unike kanalen, enten du behøver en sjokkselger til butikk, en tredimensjonal DM for å lansere en ny bilmodell, eller skape 100% åpningsrate.