15. juni kl. 10:00
Tid
15. juni 2020 10:00 - 10:45
Sted
Webinar
I dette webinaret lærer du hvordan du bør kommunisere med bilkundene før, under og etter kjøp. Og best av alt – hvordan dette kan skje automatisk!
E-poster, SMSer og DMer trenger ikke å være forstyrrende dersom de oppleves som personaliserte, og kommer på det rette tidspunktet. Lær hvilke aktiviteter du bør prioritere, og hvordan du bør kommunisere med potensielle og eksisterende kunder for å oppnå best effekt.
Jens har jobbet i bilbransjen i 20 år, og har de siste 10 årene fokusert på hvordan kommunikasjonen til bilkunder kan automatiseres så mye som mulig.
Tid
15. juni 2020 10:00 - 10:45
Sted
Webinar
Jens er Senior Løsningsselger i Bas Kommunikasjon. Han har bred erfaring innen 1-1 og dialogmarkedsføring med fokus på samspillet mellom strategi, data og datakvalitet og kommunikasjon. Han jobbet selv i bilbransjen på begynnelsen av 2000-tallet, og har de siste 10 årene jobbet nærmest utelukkende som konsulent mot bil- og verkstedbransjen med automatisering av kommunikasjon, primært knyttet til ettermarked.