Trenger du litt underholdning i lunsjen? Lær deg å nå dine viktigste målgrupper på e-post med våre designere Christoffer og Joachim. Og du, lunsjinaret er bare 15 minutter – en liten investering for å bli litt klokere!
E-post kan være en vanskelig kanal, men det er en av de mest lønnsomme kanalene om du gjør det riktig! Her får du en både inspirasjon og en enkel huskeliste du kan ta med deg videre når du skal sette opp e-poster.
Om Joachim Krogvold: Som idémaker og budskapsformidler er Joachim lidenskaplig opptatt av historier og det store “Hva” som skal gjøre kampanjen relevant for målgruppene der ute. Med sin utdanning som Art Director har Joachim med seg verktøykassen som gjør at budskapet når frem, uansett kunde.
Om Christoffer Sandell: Ansatt som visuell designer, men jobber litt som en allsidig potet med diverse innholdsproduksjon i Bas sin kreative avdeling. Med en utdanning innen visuell kommunikasjon sitter Christoffer på en multidisiplinær designkompetanse som er nyttig når man jobber med så mange brede kunder som Bas.