21. april kl. 08:30
Tid
21. april 2023 08:30 - 10:15
Sted
Youngstorget 3 (inngang fra Pløensgate)
Velkommen til vårt gratis frokostseminar om hvordan Røde Kors Danmark skaper personlig tilpassede medlemsopplevelser på tvers av giverreisen! Røde Kors Danmark vil dele hvordan de har tatt sin marketing automation til et nytt nivå og oppnådd målbare resultater fra kampanjeutsendelser.
Røde Kors deler sine erfaringer om:
I tillegg vil Line Nordby, strategisk rådgiver i Bas Kommunikasjon, dele sine beste tips for å få engasjerte givere og lojale medlemmer. Line har spesialkompetanse innen humanitære og frivillige organisasjoner, og har i en årrekke hjulpet et bredt spekter av organisasjoner med bl.a. analyser og redesign av giverreiser og medlemsprogram, innsamlingsstrategier, kampanjeplanlegging og responsutløsende 1:1 kommunikasjon.
Etter dette frokostseminaret vil du sitte igjen med kunnskap om hva som er viktig for å oppnå suksess med marketing automation hos frivillige organisasjoner, og hvilke muligheter du har for å personalisere giveropplevelsen.
Program:
08:30 - 09:00: Registrering og frokostservering
09:00 - 09:15: Velkommen til frokostseminar
09:15 - 09:45: Røde Kors: Den personaliserte giverreisen hos frivillige organisasjoner
09:45 - 10:00: Lines beste tips for å få engasjerte givere og lojale medlemmer
10:00 - 10:15: Spørsmål og svar
Foredragsholdere:
Sissel Drifte, Marketing Automation Specialist, Røde Kors
Mikkel Wraae Hansen, Head of Growth, Røde Kors
Line Nordby, strategisk rådgiver, Bas Kommunikasjon
Dette arrangementet er i samarbeid med Agillic, omnichannel marketing automation-leverandør.
Språk: engelsk og norsk
Tid
21. april 2023 08:30 - 10:15
Sted
Youngstorget 3 (inngang fra Pløensgate)