30. april kl. 10:00
Tid
30. april 2020 10:00 - 10:40
Sted
Webinar
Postkassen er den tredje største reklamekanalen i Norge. Hele 90% gjennomgår posten sin samme dag de har hentet den. Dette gir deg en unik mulighet til å få budskapet ditt ut til målgruppen på en personlig og effektiv måte.
Men hvordan vet man hva slags DMer som funker og ikke? Hvordan skaper man en wow-effekt hos kunden? Og hvordan får man ned kostnadene?
Dette er spørsmål du får svar på i dette webinaret.
Webinaret tar for seg:
• Konkrete tips og triks for å lykkes med DM
• Hvordan du kan senke volum og kostnad med en analytisk tilnærming
• Hvordan du kan treffe de mest relevante målgruppene
• Eksempler på gode DMer
Om Martin Dokka: Martin er strategisk rådgiver i Bas Kommunikasjon, og har jobbet med DM-produksjon i 30 år. Med en analytisk tilnærming hjelper han kundene til å treffe de mest relevante målgruppene og skape oppmerksomhet i postkassen.
Tid
30. april 2020 10:00 - 10:40
Sted
Webinar