top of page
Kundereiser

Velg riktig system, bruk kundedataene dine best mulig, og bygg kundereiser som treffer.

kundereiser.jpg
Vi lager engasjerende kundereiser

Hos Bas Kommunikasjon handler alt vi gjør om én ting – å forstå kundene dine på et dypere nivå og bygge sterke, varige relasjoner.

Vi vet jo alle at lojalitet ikke kommer av seg selv. Det krever mer enn bare et godt produkt eller tjeneste, det handler om hele opplevelsen! For oss betyr det å sørge for at kundene dine føler seg ivaretatt gjennom hele reisen – ikke bare frem til kjøpet, men også lenge etterpå. Det betyr at hver eneste interaksjon, uansett kanal eller plattform, må spille på lag. Det er slik vi skaper en helhetlig opplevelse som styrker relasjonen og bygger lojalitet.

Marketing Automation

Vi kan hjelpe deg med

Forbedre kundereisen

Ofte kan det være effektivt å få noen friske øyne til å se på kundereisen din slik den er i dag, og få hjelp til å gjøre den enda bedre. Og det kan vi! Vi setter oss gjerne ned sammen med deg og ditt team, dykker ned i dataene, ser på hva kundene dine faktisk gjør (og ikke gjør), og kartlegger hvordan vi kan gjøre kundereisen enda bedre. Vi starter der kunden hører om deg, og avslutter lenge etter at kjøpet er fullført og kunden har fått den oppfølgingen den fortjener. Vårt mål er å optimalisere hvert steg for å gjøre kundereisen så engasjerende som overhodet mulig.

Innsikt og data

Innsikt og analyse kan drastisk forbedre kundereisen, og hos Bas hjelper vi deg med å gjøre kommunikasjonen din både mer relevant og personlig. Med prediktiv analyse gir vi deg verdifull innsikt i hva som driver kundene dine – hva som motiverer dem, hvilke verdier de setter høyest, og når de er mest klare til å kjøpe. Et godt eksempel? Vi hjalp en stor bilaktør med å forutse når kundene var klare for bilkjøp, noe som gjorde at de kunne treffe de rette folkene og øke salget betraktelig

Relaterte caser

Marketing automation

Kundereiser

Personalisert onboarding for Norsk Rikstoto

Norsk Rikstoto opplevde at mange nye registrerte seg uten å begynne å spille, og at de manglet samtykke til videre kommunikasjon med nye kunder.

Marketing automation

Kundereiser

Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn.

bas-logo-green.png
Få hjelp med kundereiser
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Vi vil gjerne høre fra deg! Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page