top of page

Nye e-postmaler for Gjensidige

E-post

Design

Nye e-postmaler for Gjensidige
Litt om prosjektet

Gjensidige gjennomførte et omfattende merkevareløft som krevde at all markedsføringskommunikasjon ble oppdatert, inkludert 37 e-postmaler og 94 moduler. Dette måtte gjøres uten å forstyrre den daglige driften. I tillegg ønsket Gjensidige å forbedre tilgjengeligheten i e-postdesignet, inkludert kontraster, fontstørrelse og støtte for dark-mode.

Prosjekt

Nye e-postmaler

Kunde

Gjensidige

Tidspunkt

Januar 2023

Redesign av e-postmaler

Bas Kommunikasjon redesignet e-postmalene basert på Gjensidiges brandbook, og optimaliserte modulene for bedre fleksibilitet og gjenbruk. Vi halverte antall moduler, noe som gjorde systemet enklere å administrere og vedlikeholde. Samtidig sørget vi for bedre tilgjengelighet i designet, og en sømløs implementering som ikke forstyrret den daglige driften.

Nye e-postmaler for Gjensidige

Resultat

Gjensidige fikk oppdaterte og mer tilgjengelige e-postmaler som både støtter deres nye merkevareprofil og gjør den daglige håndteringen av kommunikasjonen enklere og mer effektiv.

Mer effektiv

kommunikasjon

Nye e-postmaler for Gjensidige

«Vi er utrolig fornøyde med samarbeidet med Bas. Prosessen med å oppgradere våre e-postmaler gikk sømløst, og resultatet er vi veldig godt fornøyd med. Bas leverte ikke bare i tide, men også med en god faglig ekspertise og proaktiv rådgivning. Leveransen var grundig og detaljert, med en klar og effektiv kommunikasjon gjennom hele prosjektet. Vi følte oss godt ivaretatt og informert på hvert steg av veien. Vi ser frem til å jobbe med dem igjen i fremtiden.»

Gunnhild Steen-Hansen

Senior customer Experience utvikler, Gjensidige

Relevante caser

Marketing automation

Kundereiser

Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn.

Marketing automation

Kundereiser

Kundereiseoptimalisering for Farmasiet

Farmasiet ønsket å forbedre sin kundereise for å skape sterkere lojalitet og mer personaliserte handleopplevelser.

bas-logo-brun.png
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Vi er så lutter øre! Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page