Nye e-postmaler for Gjensidige
E-post
Design
Litt om prosjektet
Gjensidige gjennomførte et omfattende merkevareløft som krevde at all markedsføringskommunikasjon ble oppdatert, inkludert 37 e-postmaler og 94 moduler. Dette måtte gjøres uten å forstyrre den daglige driften. I tillegg ønsket Gjensidige å forbedre tilgjengeligheten i e-postdesignet, inkludert kontraster, fontstørrelse og støtte for dark-mode.
Prosjekt
Nye e-postmaler
Kunde
Gjensidige
Tidspunkt
Januar 2023
Redesign av e-postmaler
Bas Kommunikasjon redesignet e-postmalene basert på Gjensidiges brandbook, og optimaliserte modulene for bedre fleksibilitet og gjenbruk. Vi halverte antall moduler, noe som gjorde systemet enklere å administrere og vedlikeholde. Samtidig sørget vi for bedre tilgjengelighet i designet, og en sømløs implementering som ikke forstyrret den daglige driften.
Resultat
Gjensidige fikk oppdaterte og mer tilgjengelige e-postmaler som både støtter deres nye merkevareprofil og gjør den daglige håndteringen av kommunikasjonen enklere og mer effektiv.
Mer effektiv
kommunikasjon
«Vi er utrolig fornøyde med samarbeidet med Bas. Prosessen med å oppgradere våre e-postmaler gikk sømløst, og resultatet er vi veldig godt fornøyd med. Bas leverte ikke bare i tide, men også med en god faglig ekspertise og proaktiv rådgivning. Leveransen var grundig og detaljert, med en klar og effektiv kommunikasjon gjennom hele prosjektet. Vi følte oss godt ivaretatt og informert på hvert steg av veien. Vi ser frem til å jobbe med dem igjen i fremtiden.»
Gunnhild Steen-Hansen
Senior customer Experience utvikler, Gjensidige