Utleie av innholdsrådgiver til FINN
Innhold
Strategi
Litt om prosjektet
FINN.no ønsket bistand til å planlegge, produsere og distribuere thought leadership-innhold rettet mot sine bedriftskunder innen to viktige vertikaler – FINN jobb og FINN motor.
Prosjekt
Utleie av innholdsprodusent
Kunde
FINN
Tidspunkt
Siden februar 2024
Nytt innhold for FINN jobb og FINN motor
Målet med oppdraget var å dele FINNs unike innsikt med kundene og posisjonere FINN som en ledende ekspert innen jobbmarkedet og bilmarkedet.
Vi bidro med kampanjeplanlegging, produksjon av landingssider, artikler, e-poster og SoMe-innhold, samt strategisk rådgivning rundt spredning og forsterking av innholdet.
Resultat
Resultatet har vært økt engasjement blant FINNs bedriftskunder og en styrket posisjon som markedsleder innen disse to segmentene.
«Lena har vært en uvurderlig ressurs for oss fra første dag, og hennes bidrag har vært svært verdifullt både for FINN og våre kunder. Med hennes kompetanse, effektivitet og "Slapp av, dette fikser jeg"-holdning, har vi nådd nye høyder – og bredder – med vår B2B-kommunikasjon. Det er imponerende å se hvor raskt hun setter seg inn i nye målgrupper og komplekse utfordringer, og hun tar stadig initiativ til nye måter å løse oppgaver på. Nei, denne dama oser det høy kvalitet av! Finnes det terninger med syv sider?»
Sandra Elisabeth Tronstad
Content Marketing Manager B2B, FINN