top of page

Kundereiseoptimalisering for Farmasiet

Marketing automation

Kundereiser

Mobile first nyhetsbrev design
Litt om prosjektet

Farmasiet, Norges største nettapotek, ønsket å forbedre sin kundereise for å skape sterkere lojalitet og mer personaliserte handleopplevelser. De hadde behov for en strukturert innsikt i hvordan de kunne kommunisere mer effektivt med sine kunder, samt utnytte kundedata bedre i sin marketing automation.

Prosjekt

Kundereiseoptimalisering

Kunde

Farmasiet

Tidspunkt

2023

Kartlegging av kundereise

Bas Kommunikasjon startet med å kartlegge Farmasiets eksisterende kundereiser og gjorde en grundig innsiktsjobb for å forstå potensialet i kundedataen og CRM-systemet. Bas justerte og optimaliserte eksisterende kundereiser, satte opp nye automatiserte løp, og utviklet interessegrupper som gjorde det mulig å være enda mer målrettet i kommunikasjonen. I tillegg laget vi nytt design for e-postmaler som samsvarte med Farmasiets merkevare og optimaliserte innholdet.

Personaliserte nyhetsbrev til alle mottakere

Resultater

Resultatet er mer personlige og effektive kundereiser som er tett knyttet til kundedata, noe som har ført til en økning i lojalitet og bedre kundeopplevelser. Med Farmasiets nye dataplattform jobber vi kontinuerlig med å utvikle enda mer presis og målrettet kommunikasjon, basert på blant annet kjøpsdata, for å skape enda sterkere relasjoner til kundene.

Økt
Bedre

lojalitet

kundeopplevelser

Jubileumse-post til medlemsbasen
Relaterte caser
Bas presenterer marketing automation
Marketing automation Agillic
Implementering av Agillic og utleie av CRM-konsulenter

Morrow Bank, tidligere kjent som Komplett Bank, hadde utfordringer med å drive sine CRM-aktiviteter på grunn av mangel på interne ressurser og kunnskap.

Bas presenterer marketing automation
Marketing automation Innhold
Lansering og kommunikasjonsstrategi for Bilista

Bilista ønsket å lansere en ny app som samlet alt bilrelatert på ett sted, men som en startup trengte de hjelp med å sette opp en effektiv lanseringsstrategi.

bas logo
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page