top of page

Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Marketing automation

Kundereiser

Utleie av CRM-spesialister til Amedia
Litt om prosjektet

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn. De ønsket å forstå kundene bedre og levere mer relevante, personlige opplevelser som kunne øke både lojaliteten og verdien av kundeforholdene.

Prosjekt

Utleie av CRM-spesialister

Kunde

Amedia

Tidspunkt

Siden 2022

Ny og forbedret kundereise

Som innleid CRM-spesialist hos Amedia jobbet Bas tett med teamet for å utvikle og implementere en forbedret kundereise. Vi innhentet og analyserte kundedata for å kunne tilpasse kommunikasjonen etter kundenes behov og preferanser. Ved å sette opp automatiserte prosesser og gjennomføre tester, skapte vi en mer personlig og engasjerende opplevelse for abonnentene.

Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Resultat

Gjennom den forbedrede kundereisen oppnådde Amedia økt kundetilfredshet og en betydelig reduksjon i churn. Dette bidro til sterkere relasjoner med abonnentene og økte verdien av kundeforholdene.

Økt

kundetilfredshet

Lavere

churn

Utleie av CRM-spesialister til Amedia

«Amedia hadde behov for innleie for å styrke evnen til å modernisere flere sentrale kundereiser. Med ressurser fra Bas opplevde vi raskt at vi fikk gjort vesentlig mer på kortere tid, men også at nivået i hele miljøet steg fordi vi ble utfordret på hvordan vi gjør ting. Vi kan trygt anbefale andre bedrifter å gjøre det samme – vi har ikke angret et sekund på å bruke Bas-konsulent(er).»

Ulrik Aass

Produkteier Abonnementsutvikling, Amedia

Relevante caser

Innhold

Videoer

Videoer, landingssider og artikler for Oris Dental

Oris Dental ønsket å gjøre behandlingssidene sine mer informative og engasjerende med videoer, artikler og SEO-optimaliserte landingssider.

Video

Innhold

Redningsvestkampanje for Pensjonistforbundet

Over halvparten av alle som drukner i Norge er menn over 60 år. Mange av dem er erfarne sjøfolk som ofte tenker at redningsvest ikke er nødvendig.

bas-logo-brun.png
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Vi er så lutter øre! Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page