Utleie av CRM-spesialister til Amedia
Marketing automation
Kundereiser
Litt om prosjektet
Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn. De ønsket å forstå kundene bedre og levere mer relevante, personlige opplevelser som kunne øke både lojaliteten og verdien av kundeforholdene.
Prosjekt
Utleie av CRM-spesialister
Kunde
Amedia
Tidspunkt
Siden 2022
Ny og forbedret kundereise
Som innleid CRM-spesialist hos Amedia jobbet Bas tett med teamet for å utvikle og implementere en forbedret kundereise. Vi innhentet og analyserte kundedata for å kunne tilpasse kommunikasjonen etter kundenes behov og preferanser. Ved å sette opp automatiserte prosesser og gjennomføre tester, skapte vi en mer personlig og engasjerende opplevelse for abonnentene.
Resultat
Gjennom den forbedrede kundereisen oppnådde Amedia økt kundetilfredshet og en betydelig reduksjon i churn. Dette bidro til sterkere relasjoner med abonnentene og økte verdien av kundeforholdene.
Økt
kundetilfredshet
Lavere
churn
«Amedia hadde behov for innleie for å styrke evnen til å modernisere flere sentrale kundereiser. Med ressurser fra Bas opplevde vi raskt at vi fikk gjort vesentlig mer på kortere tid, men også at nivået i hele miljøet steg fordi vi ble utfordret på hvordan vi gjør ting. Vi kan trygt anbefale andre bedrifter å gjøre det samme – vi har ikke angret et sekund på å bruke Bas-konsulent(er).»
Ulrik Aass
Produkteier Abonnementsutvikling, Amedia