top of page
Caser
Filtrer case etter kategori

Personalisert onboarding for Norsk Rikstoto

Marketing automation Kundereiser

Norsk Rikstoto opplevde at mange nye registrerte seg uten å begynne å spille, og at de manglet samtykke til videre kommunikasjon med nye kunder.

Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Marketing automation Kundereiser

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn.

Konseptet «Gled en som gruer seg til jul»

Innhold Konsept

«Gled en som gruer seg til jul» har satt nye rekorder for Kirkens Bymisjon hvert år siden 2011, og har vunnet gull Max Marketing Mix og ANFO Award.

Konseptet “Hvilepuls” for Eika Smålån

Konsept Innhold

Eika, med sine 50 lokalbanker, ønsket å øke salget av Smålån ved å skape et unikt konsept som skilte seg ut og reflekterte deres verdier.

Redningsvestkampanje for Pensjonistforbundet

Video Innhold

Over halvparten av alle som drukner i Norge er menn over 60 år. Mange av dem er erfarne sjøfolk som ofte tenker at redningsvest ikke er nødvendig.

Implementering av ny MarTech-stack for NITO

Marketing automation Agillic

NITO ønsket å oppgradere sin MarTech-stack for å bedre håndtere kundedata og levere mer personaliserte opplevelser til sine medlemmer.

Videoer, landingssider og artikler for Oris Dental

Innhold Video

Oris Dental ønsket å gjøre behandlingssidene sine mer informative og engasjerende med videoer, artikler og SEO-optimaliserte landingssider.

Utleie av designer til FINN.no

Innhold Design

For å styrke kapasiteten i B2B-avdelingen trengte FINN.no en erfaren designer som kunne avlaste det interne teamet. Oppdraget omfattet løpende designoppgaver på tvers av flere vertikaler i Norge, Sverige og Danmark.

Nye e-postmaler for Gjensidige

E-post Design

Gjensidige gjennomførte et omfattende merkevareløft som krevde at all markedsføringskommunikasjon ble oppdatert, inkludert 37 e-postmaler og 94 moduler.

Implementering av MA-systemet Agillic

Kundereiser Agillic

Varner trengte støtte til å implementere et nytt markedsføringsautomatiserings system (MA-system), Agillic.

Kundereiseoptimalisering for Farmasiet

Marketing automation Kundereiser

Farmasiet ønsket å forbedre sin kundereise for å skape sterkere lojalitet og mer personaliserte handleopplevelser.

Utleie av innholdsrådgiver til FINN

Innhold Strategi

FINN.no ønsket bistand til å planlegge, produsere og distribuere thought leadership-innhold rettet mot sine bedriftskunder innen to viktige vertikaler – FINN jobb og FINN motor.

Implementering av Agillic og utleie av CRM-konsulenter

Marketing automation Agillic

Morrow Bank, tidligere kjent som Komplett Bank, hadde utfordringer med å drive sine CRM-aktiviteter på grunn av mangel på interne ressurser og kunnskap.

Lansering og kommunikasjonsstrategi for Bilista

Marketing automation Innhold

Bilista ønsket å lansere en ny app som samlet alt bilrelatert på ett sted, men som en startup trengte de hjelp med å sette opp en effektiv lanseringsstrategi.

bas logo
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page