top of page
Slik hjelper vi våre kunder

Vi er stolte av arbeidet vi har gjort for kundene våre. Her er noen av våre prosjekter som viser hva vi også kan hjelpe deg med.

Innhold

Videoer

Videoer, landingssider og artikler for Oris Dental

Oris Dental ønsket å gjøre behandlingssidene sine mer informative og engasjerende med videoer, artikler og SEO-optimaliserte landingssider.

Video

Innhold

Redningsvestkampanje for Pensjonistforbundet

Over halvparten av alle som drukner i Norge er menn over 60 år. Mange av dem er erfarne sjøfolk som ofte tenker at redningsvest ikke er nødvendig.

Marketing automation

Kundereiser

Personalisert onboarding for Norsk Rikstoto

Norsk Rikstoto opplevde at mange nye registrerte seg uten å begynne å spille, og at de manglet samtykke til videre kommunikasjon med nye kunder.

Innhold

Strategi

Utleie av innholdsrådgiver til FINN

FINN.no ønsket bistand til å planlegge, produsere og distribuere thought leadership-innhold rettet mot sine bedriftskunder innen to viktige vertikaler – FINN jobb og FINN motor.

E-post

Design

Nye e-postmaler for Gjensidige

Gjensidige gjennomførte et omfattende merkevareløft som krevde at all markedsføringskommunikasjon ble oppdatert, inkludert 37 e-postmaler og 94 moduler.

Marketing automation

Kundereiser

Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn.

Marketing automation

Kundereiser

Kundereiseoptimalisering for Farmasiet

Farmasiet ønsket å forbedre sin kundereise for å skape sterkere lojalitet og mer personaliserte handleopplevelser.

Marketing automation

Agillic

Implementering av ny MarTech-stack for NITO

NITO ønsket å oppgradere sin MarTech-stack for å bedre håndtere kundedata og levere mer personaliserte opplevelser til sine medlemmer.

Marketing automation

Innhold

Lansering og kommunikasjonsstrategi for Bilista

Bilista ønsket å lansere en ny app som samlet alt bilrelatert på ett sted, men som en startup trengte de hjelp med å sette opp en effektiv lanseringsstrategi.

Marketing automation

Agillic

Implementering av Agillic og utleie av CRM-konsulenter

Morrow Bank, tidligere kjent som Komplett Bank, hadde utfordringer med å drive sine CRM-aktiviteter på grunn av mangel på interne ressurser og kunnskap.

Innhold

Konsept

Konseptet «Gled en som gruer seg til jul»

«Gled en som gruer seg til jul» har satt nye rekorder for Kirkens Bymisjon hvert år siden 2011, og har vunnet gull Max Marketing Mix og ANFO Award.

Konsept

Innhold

Konseptet “Hvilepuls” for Eika Smålån

Eika, med sine rundt 50 lokalbanker spredt over hele Norge, ønsket å øke salget av Eika Smålån blant eksisterende kunder. Målet var å skape et unikt konsept som skilte seg tydelig fra konkurrentene og som også formidlet Eikas verdier og profil.

Kundereiser

Agillic

Implementering av MA-systemet Agillic

Varner trengte støtte til å implementere et nytt markedsføringsautomatiseringssystem (MA-system), Agillic.

bottom of page