Denne gjengen kan nå hjelpe deg med kundereiser i Microsoft Dynamics!

Av Eline S. Molde

29. sep. kl. 20:07


Vi i Bas er opptatt av at bedriften din skal skille seg ut med kundeopplevelser som virkelig treffer. Derfor sørger vi for å kontinuerlig oppdatere oss faglig. Vi kickstartet høsten med å sertifisere flere av våre konsulenter i Microsoft Dynamics 365 Customer Insights - Journeys, og klør i fingrene etter å hjelpe deg med å få maks verdi ut av dette verktøyet!

Hva er Microsoft Dynamics 365 Customer Insights - Journeys?

Dette er et avansert verktøy for marketing automation, som lar deg koordinere personaliserte kundereiser på tvers av alle kontaktpunkter. Verktøyet gir deg en oppdatert og samlet oversikt over kundedata i sanntid, slik at du kan skreddersy kommunikasjonen basert på kundenes handlinger og atferd. Du kan automatisere kampanjer, sende målrettede meldinger via SMS, e-post og push-varsler, og engasjere kundene akkurat når det passer dem. I tillegg kan du bruke den innebygde AI- og maskinlæringsfunksjonaliteten til å forstå kundeadferd, preferanser og behov enda bedre.

Hvorfor personalisert kommunikasjon?

Fordi kundene forventer det. Personalisert kommunikasjon handler om å forstå og engasjere kundene dine på en dypere nivå, og gi dem det de vil ha, når de vil ha det, hvor de vil ha det. Ved å bruke data og innsikt kan du skape skreddersydde opplevelser, som er relevant for hver enkelt kunde. Dette fører til økt kundetilfredshet, lojalitet og i siste instans: bedre lønnsomhet. Bra for kunden og bra for din virksomhet!

Hvordan vi kan hjelpe din bedrift

Ved å leie en konsulent får du ekspertisen som hever nivået på kundekommunikasjonen din. Flere av våre konsulenter har nylig fullført omfattende opplæring og sertifisering i Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys. Det betyr at vi er godt rustet til å hjelpe bedriften din med å utarbeide strategier, sette opp kommunikasjonsløp og virkelig utnytte potensialet i dette verktøyet. Vi jobber tett med deg for å forstå dine unike behov og utfordringer, og utvikler løsninger som gir målbare resultater.

Her er noen av fordelene ved å samarbeide med oss:

  • Valuta for pengene: Vi vet at Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys er en kostbar investering, og hjelper deg med å etablere gode strategier og arbeide etter best practice, slik at dere får full verdi ut av løsningen.
  • Dyp kundeinnsikt: Vi hjelper deg med å samle inn og analysere data for å få en helhetlig forståelse av kundene dine. Dette gjør det mulig å skape mer relevante og engasjerende kundeopplevelser.
  • Effektiv marketing automation: Med vår ekspertise kan du automatisere komplekse markedsføringsprosesser, noe som sparer tid og ressurser – samtidig som du øker effektiviteten.
  • Skreddersydde markedsføringsstrategier: Vi hjelper deg med å utvikle og implementere strategier, som er tilpasset dine spesifikke forretningsmål og kundebehov.
  • Økt kundelojalitet: Ved å levere personaliserte opplevelser og riktig timing, kan du styrke kundeforholdene og øke lojaliteten.

Er du klar til å ta din kundekommunikasjon til neste nivå?

Kontakt oss i dag på martin.dokka@bas.no for mer informasjon om hvordan våre sertifiserte konsulenter kan hjelpe deg med Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys. Dette er bare en av mange MA-løsninger vi behersker, så vi kan også hjelpe deg med andre verktøy bedriften din måtte bruke.

Vi ser frem til å skape fantastiske kundeopplevelser sammen med deg!

Synes du dette var spennende å lese om? Få oppdatering om nye blogginnlegg og arrangementer fra Bas.


Andre artikler